IE 7

8/05/2008 10:15:00 du. / Bejegyezte: Józsi /

Úgy kezdődött, hogy a Betti gépén láttam valami másfajta Internet Explorer-t. Voltak neki "fülei" (? - "tab"). Nekem ez egy alapfeltétel egy böngésző használatához. Nagyon jól megvoltam eddig az Operával, de valami biztos nem ment (nem emlékszem, mi lehetett) s így leküzdve előítéletemet, letöltöttem a 7-es Internet Explorer-t.
Kellemes meglepetések:
- a jobb felső sarkában keresője is van, mint az Operának és Firefox-nak. Először valami furcsa kereső motor volt beállítva (talán Windows Live Search - sose hallottam róla), de hamar rájöttem, hogy be lehet állítani a Google-t keresőnek
- installálni lehet hozzá a Google Toolbar-t - ami behoz még egy keresőablakot (kösz, már van), a Calendar-t, a gmail-t, az Earth-t, meg egy olyat, hogy "Send to". Na ebben az utóbbiban annyi a haszon, hogy ha bejelölök valamit egy oldalon, akkor egyenesen a blogra lehet küldeni (ez jó, mert eddig nagyjából csak copy-paste-ből állt a blog)
- a sebessége, úgy tűnik, már nem a csigáé, de persze nincsenek pontos mérési adataim
Ami viszont zavaró, hogy a "Reload" gomb nem ott van, ahol megszoktam, s ráadásul még jó kicsi is. És nincs Speed Dial-ja, de az úgy is csak az Opera-nak van alapállásból, s a Firefox-nak egy add-on-al.

Na ennyit erről. Most jut eszembe, biztos van már erről recenzió a neten...

Címkék: ,

1 megjegyzés:

Comment by csillag on 2008. augusztus 8. 18:56

mi is IE7-et hasznalunk a munkaban

Megjegyzés küldése