Meghalt Szolzsenyicin

8/06/2008 09:27:00 de. / Bejegyezte: Józsi /


"Aleksandr Soljenitin, unul dntre cei mai cunoscuti disidenti anticomunisti din lume, a decedat duminica seara, la varsta de 89 de ani, din cauza unei insuficiente cardiace acute, anunta agentia AFP citand surse din familia scriitorului." (hotnews)


Nem találom a hírt a magyar lapokban.

Update: nem jól kerestem, kihagytam egy "y"-t. Bemásolok egy részletet a Mártától kapott linkről:
"Vasárnap este meghalt Szolzsenyicin, a 20. századi orosz ellenzék legnagyobb alakja és az új Oroszország értelmiségének meghatározó ikonja. Nagy kaliberű író halt meg, olyan személyiség, akit bár a politika összevissza dobált, annak sosem lett az eszköze." (konyves.blog.hu/2008/08/04/nem_felt_semmitol_alexander_szolzsenyicin_1918_2008)

Címkék:

2 megjegyzés:

Comment by márta on 2008. augusztus 6. 12:24

Pedig én olvastam róla vagy két napja, mégpedig azt hiszem magyarul. Mert annyira még csak tán nem tudok németül.

Comment by márta on 2008. augusztus 6. 12:27

Voilá: http://konyves.blog.hu/2008/08/04/nem_felt_semmitol_alexander_szolzsenyicin_1918_2008

Igaz, ez egy blog, de az Index a főoldalára tette ezt a cikket.

Látod, mégiscsak blogot írsz...mert amikor egy hír után hozzáteszel valami saját reagálást, az már blog, szerintem.

Megjegyzés küldése