Újból változott a tanügyminiszter

10/07/2008 10:44:00 du. / Bejegyezte: Józsi /

Mai hír:

"Călin Popescu Tăriceanu menesztette Cristian Adomniţei oktatási minisztert. A szaktárca élére pedig Anton Antont, az Országos Kutatási Hatóság jelenlegi vezetőjét javasolta.
Az utóbbi napokban hevesen bírálta Adomniţei-t a kormányfő, mivel az a többi képviselővel együtt megszavazta a tanárok bérének 50 százalékos emelését. A törvény elfogadása másnapján viszont azt nyilatkozta, hogy az emelés miatt nem lesz jövőre pénz befektetésekre." (transindex, de ok is a hotnews-ről vették át)

Nem hiszem, hogy van minisztérium, ahol gyakrabban történnének változások, mint a tanügyiben.

Címkék: ,

2 megjegyzés:

Comment by encóka on 2008. október 8. 18:40

azt is írd meg, hogy az ötven százalékos béremelésből vlszleg nem lesz semmi, mert ugyanaz a kormányfő megtámadta a döntést és bizti, hogy igaza van ami a beindított lavinát illeti, ám ez nekem és az összes többi kezdő tanárnak meg nem is annyira kezdő tanárnak nem is olyan vicces.
Most az egyszer nem a populista döntés mellé állt a kormányfő. Pedig jobb szerettem volna, ha eddig nem, és csak most az egyszer igen.

De engem még mindig nem kérdeznek meg az illetékesek. Felháborító. :D

Comment by Józsi on 2008. október 8. 23:00

Nem írtam meg, de kommenteltem egy másik blogon.
Hát igen. Sajnálom a tanügyiseket, de látod, mi lett a szavazás következménye - most már mindenkinek legalább ugyanannyi emelés kellene. S attól azért tényleg sérvet kapna az állam.

Megjegyzés küldése