Az LHC margójára

9/10/2008 10:41:00 du. / Bejegyezte: Józsi /

Van néhány fajta téma, ami a HotNews-on élénk és vég nélküli vitát vált ki. A viták témája román-magyar ellentét, bánáti-regáti ellentét, vallásos ellentét. Ilyen vallásos-ateista vitákkal tele van most minden LHC-s cikk hozzászólási listája. Érdemes bele olvasni, látni azt, hogy igenis sok az ateista, sokan vannak, akik csúfolják azokat, akik Istenben, a Bibliában hisznek, 11. századiaknak mondják őket. Ők a "felvilágosultak", az evolúcióban és tudományban hívők. Könnyű egy templomban hívőnek lenni - de mit mondanék a fórumon levő kérdésekre?

Címkék:

2 megjegyzés:

Comment by encóka on 2008. szeptember 29. 20:08

mikor a szakdolimat írtam, én is megepődtem, hogy mennyi hőbörgést lehet találni istenellenes témában a nyeten. Meg parázs vitákat, meg kérdéseket, meg válaszokat, olyanokat amiket nem is azért tettek fel, hogy beszélgetés legyen, csak a kérdés kedvéért...
egy oldalra pl írtam, de nem tették közzé a bejegyzést - "ők" sem épp olyan elfogulatlanok, mint azt szeretik magukról hinni :(

az általad feltett költői kérdés azonban, hm... én mindig abban reménykedtem, hogy a fizikához, csillagászathoz nálam jobban értő keresztyén férfiak majd válaszolnak, és dobálóznak a nagy képletekkel meg miegymással :)

Comment by Józsi on 2008. szeptember 30. 9:48

Nem feltétlenül fizikai meg csillagászati kérdésekről van szó, de még akkor is, belterjes vidékeinken annyira nem szoktunk ezekkel szembesülni, hogy megakaszt, mikor végül találkozásra kerül sor.

Megjegyzés küldése