Bush búcsúzott

1/16/2009 10:29:00 du. / Bejegyezte: Józsi /


"Követtem a lelkiismeretemet, és azt tettem, amiről azt gondoltam, helyes. Talán nem értenek egyet néhány nehéz döntésemmel, de remélem, egyetértenek azzal, hogy hajlandó voltam meghozni ezeket a kemény döntéseket – búcsúzott tévébeszédben az amerikai néptől George W. Bush, hivataláról január 20-án leköszönő elnök." (Nyugati Jelen)

Nagyon népszerűtlenné vált az egész világon. De hallottam az Államokból hazalátogató hívőket, akik viszont mellette voltak.
Biztos, hogy egyetlen államelnöknek sem könnyű a dolga. Neki még annyira sem volt. A filmek, még ha sokszor nagyon is elrugaszkodnak a valóságtól, valamit mégis megsejtetnek ebből. Kíváncsi lennék, mennyire volt egyszerű a lelkiismeretét követnie. Vagy, hogy milyen a lelkiismerete.

Címkék: